Autodiagnostika - podpora

Vzdálená podpora AutoComSoft s.r.o.

V zájmu zkvalitnění služeb zákazníkům právě startujeme zkušební provoz unikátního systému vzdálené podpory pro naše uživatele.

Jak to funguje?

Až doposud většina uživatelů využívala systém podpory pomocí telefonu. Tento způsob vedl jednak k zahlcení našich kapacit a jednak nebyl dostatčně účinný, neboť bylo stejně vetšinou potřeba aby uživatel zaslal pomocí emailu například kopii obrazovky s problémem nebo nás navštívil. Nyní přicházíme s unikátním projektem vzdálené podpory pomocí které dokážeme řešit 98% uživatelských problémů pomocí internetu! Celý systém funguje takto: Uživatel v základním okně Auto-diagnostika klikne na tlačítko Vzdálená podpora a otevře okno s informacemi o vzdálené podpoře. Dále klikne na Požádat o vzdálenou podporu a systém pomocí sítě internet vyšle požadavek do naší centrály. Poté se otevře komunikační okno Vzdálené podpory a uživatel vyčká na přihlášení operátora. S operátorem je možno komunikovat pomocí chatu nebo hovoru. Uživatel sdělí operátorovi co nejpřesněji o jaký problém se jedná a operátor pomocí vzdáleného ovládání uživatelova počítače problém odstraní.

Jaký je rozsah podpory?

Operátor pomůže vyřešit všechny uživatelské problémy týkající se užívání produktů společnosti AutoComSoft s.r.o.  Z důvodů časové náročnosti nelze požadovat podporu pro vyhledávání a odstraňování závad na vozidlech.

Jaké jsou podmínky užití?

  • mít počítač připojen k internetu
  • mít správně nainstalovaný program v nejnovější verzi
  • mít v systému Auto-diagnostika uloženy přihlašovací údaje pro přístup do uživatelského účtu na internetu. Pokud uloženy nejsou, jemožno tak učinit po kliknutí na tlačítko "Požádat o vzdálenou podprou" nebo nastavení -> Změna přihlašovacích údajů
  • požadovat podporu v předepsaném rozsahu viz předcházející odstavec

Provozní doba vzdálené podpory

Pondělí až Čtvrtek: 8:00 - 11:30 a 14:00 - 17:00
                 Pátek: 8:00 - 11:30 a 14:00 - 15:00